Leden en bestuur van EHBO vereniging Ulestraten willen hun medeleven betuigen bij het overlijden van Harry Maas.

Maandag 23 oktober 2023 bereikte ons het verdrietige nieuws dat ons erelid Harry Maas redelijk plotseling was overleden.

Harry was in behandeling voor chronische leukemie en het leek aan te slaan, echter 16 oktober 2023 ontving hij het nare bericht dat dit helaas niet zo was.
Harry is 53 jaar lid geweest van onze vereniging.
Vaak van de partij bij evenementen waar EHBO ondersteuning gevraagd werd.
Gedurende 25 jaar was hij onze penningmeester en hij heeft zich altijd actief ingezet voor een financieel gezonde vereniging.
In 2010 mocht hij bij zijn 40-jarig jubileum hiervoor een koninklijke onderscheiding ontvangen.
Bij zijn 50-jarig jubileum heeft hij de Marsnapenning van de Gemeente Meerssen ontvangen en werd hij benoemd tot erelid.

Harry ontzettend bedankt voor de vele uren en passie welke jij jaren in onze vereniging hebt gestoken.
We verliezen in Harry niet alleen een lid maar ook een mooi mens dat tot het laatst verbonden was met onze vereniging.

Harry, rust zacht….
We wensen de familie veel sterkte voor de komende periode.